"Пластиковий вік": хімік розповів про шкідливість поліетилену і продемонстрував цікавий експеримент  посилання на відео  

Найпопулярніший пластик — поліетилен, не розкладається взагалі.

На сьогодні розроблено та впроваджено у дію  біодеградабельні пластики, які здатні розкладатися.

Під час експерименту хімік порівняв біодеградабельний зі звичайним поліетиленом. Він відірвав по шматочку кожного, закинув у пробірки і долив розчин лугу, а потім нагрів на спиртівці. Біодеградабельний відразу ж розклався, тоді як звичайний залишився міцним, як і раніше.

"Молекули поліетилену дуже схожі на гіпертрофовані молекули парафіну. І через це він не розкладається. Поліетилен постійно потрапляє на наші смітники і забруднює природу", — зазначає науковець.

Науковець продемонстрував пакет з поліетилену, який розкладається. За словами хіміка, такі торбинки можна вільно купити у багатьох вітчизняних магазинах. Він переконаний, що українці без проблем можуть відмовитися від шкідливого пластику на користь біодеградабельного.

Нагадаємо, що Верховна Рада ухвалила закон про обмеження обігу пластикових пакетів. Чинності він набере з 1 січня 2022 року. А штрафувати крамниці за використання поліетилену почнуть з 1 січня 2023 року. 

Коментарі

  1. Всім привіт, сьогодні продуктивний день. Працюю над своїми проектами, які потрібно виконати протягом наступного тижня, а також розробляю нову стратегію для досягнення своїх бізнес-цілей. Я говорю про містера Педро, посадовця з позик, який допоміг схвалити мою позику для відкриття мого бізнесу за ставкою 3%, тож я дуже сподіваюся, що в найближчі тижні я зможу відновитися і не дозволити нічому мене тримати. вниз. Я ненавиджу, що кожен день відбувається по-різному, і я просто ненавиджу те, що я відчуваю. Я готовий бути тією людиною, якою я був понад рік тому, яка на шляху і знає, що важливо, міцного здоров’я та йти до своїх цілей. Я просто вірю, що повернуся на правильний шлях, а також з нетерпінням чекаю багатьох змін у моєму житті протягом наступних кількох тижнів. Тримайте мене в своїх думках, вся позитивна енергія дійсно потрібна.
    для бізнес-кредиту.особистої позики, автокредиту, житлового кредиту та іншої фінансової допомоги.
    Щоб отримати позику, зв’яжіться з паном Педро на pedroloanss@gmail.com.

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні публікації